To place your DVD order call: 1-866-867-4850 | General Inquiries call: 1-800-947-9389 (English Only)
FacebookTwitteremail

DNRS-menetelmän on kehittänyt kanadalainen Annie Hopper, joka kärsi itse vuosien ajan vakavasta monikemikaaliherkkyydestä, fibromyalgiasta ja sähköherkkyydestä. Hän toipui niistä täysin ja on vuodesta 2008 lähtien auttanut muita tervehtymään laatimansa DVD-opetusmateriaalin ja eri puolilla maailmaa pitämiensä kurssien avulla. Annie Hopper luennoi sekä lääkäreille että potilaille ympäristömyrkkyjen, stressin, aivojen trauman ja fyysisen terveyden välisestä yhteydestä. Hän on esitelmöinyt DNRS-menetelmästä esimerkiksi Amerikan ympäristölääketieteen akatemian (The Academy of Environmental Medicine), Funktionaalisen lääketieteen insituutin (The Insitute of Functional Medicine) ja Canadian Brain Injury Associationin konferensseissa.

Tällä hetkellä DNRS:ää tutkitaan Kanadassa kahdessa eri yliopistossa. Mc Master Universityn havaintotutkimuksessa on mukana 100 DNRS-kurssin käynyttä henkilöä. Tutkimuksessa selvitetään DNRS-harjoittelun vaikutusta 21 krooniseen oireyhtymään ja sairauteen. Calgaryn yliopistossa tutkitaan aivokuvannuksen avulla harjoittelun vaikutusta monikemikaaliherkkyyteen, krooniseen väsymysoireyhtymään, fibromyalgiaan ja POTS:iin.

Annie Hopper
DNRS-menetelmän kehittäjä ja yrityksen johtaja
Dynamic Neural Retraining System™

Tiina on suomalainen sertifioitu DNRS-ohjaajamme!

Tiina Mäenpää toipui sähköherkkyysoireistaan DNRS:n avulla vuonna 2012. Kokemus oli hyvin syvällinen ja voimaannuttava. Vuonna 2013 hän osallistui Amerikan ympäristölääketieteen akatemian konferenssiin, jonne Annie Hopper oli kutsuttu esitelmöimään DNRS:stä. Tiina on ollut myös seuraamassa DNRS-kursseja Kanadassa ja Sveitsissä ja kääntänyt DNRS-materiaalin suomeksi. Hän on iloinen voidessaan auttaa DNRS-ohjaajana erilaisista limbisen järjestelmän häiriön aiheuttamista oireista ja sairauksista kärsiviä löytämään ratkaisukeinoja tilanteeseensa.

Tiina on työskennellyt 30 vuotta yliopisto-opettajana (FM) ja hänen tehtäviinsä kuuluu mm. ohjata opiskelijoita, joilla on erilaisia oppimiseen liittyviä haasteita. Hän näkee yhtäläisyyksiä oman oppimisfilosofiansa ja DNRS:n periaatteiden välillä: kaikilla on avaimet hyvään oppimiseen ja samoin myös valmiuksia korjata aivojen virhekytkentöjä ja toipua määrätietoisen DNRS-harjoittelun avulla.